Επικοινωνία και Εξυπηρέτηση Πελατών

Διάρκεια 16 ώρες

Απευθύνεται

Το Σεμινάριο απευθύνεται σε διευθυντές και στελέχη πωλήσεων, διοικητικά στελέχη, επιχειρηματίες.

Στόχος

Ο σκοπός του σεμιναρίου είναι η κατανόηση των βασικών αρχών και της σημασίας της ποιοτικής εξυπηρέτησης πελατών, καθώς και η απόκτηση πρακτικών ικανοτήτων στην εξυπηρέτηση και διαχείριση πελατών, με στόχο την αναβάθμιση της παροχής υπηρεσιών και της εξυπηρέτησης, σε μια ευρεία σειρά επιχειρηματικών δραστηριοτήτων

Θεματικές Ενότητες

  • Τι είναι ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών
  • Πως εφαρμόζεται η πελατοκεντρική φιλοσοφία
  • Γιατί οι πελάτες απαιτούν ποιοτική εξυπηρέτηση
  • Επικοινωνία και αναπληροφόρηση
  • Τεχνικές καθοδήγησης και συζήτησης βασισμένες στη μέθοδο των ερωτο-απαντήσεων
  • Ενεργητική ακρόαση
  • Χαρακτηριστικά τηλεφωνικής επικοινωνίας
  • Απαγορευμένες λέξεις και φράσεις
  • Παράπονα πελατών και πως πρέπει να τα διαχειριστούμε
  • Πως «παράγουμε» ενθουσιασμένους πελάτες
  • Η αύξηση των πωλήσεων μέσα από την εξυπηρέτηση
  • Αρχές επαγγελματισμού
  • Αυξάνοντας την ποιότητα καθημερινά
  • Οι αρχές της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης
  • Οι κατηγορίες των πελατών
  • Εξυπηρέτηση εσωτερικών και εξωτερικών πελατών
  • Τα συστατικά που κάνουν τη διαφορά

Στους συμμετέχοντες του σεμιναρίου θα δοθεί Βεβαίωση Παρακολούθησης από το Πιστοποιημένο Κε.Δι.Βι.Μ. 2 «ΔΗΜΗΤΡΑ» 

Οφέλη

Μετά την παρακολούθηση του σεμιναρίου, οι καταρτιζόμενοι θα έχουν ολοκληρωμένη εικόνα και γνώσεις όσον αφορά στα εξής:

  • Βασικές αρχές στην εξυπηρέτηση και διαχείριση πελατών
  • Διαχείριση πελατειακών απαιτήσεων και αναγκών
  • Μάρκετινγκ και τακτικές αποτελεσματικής πληροφόρησης πελατών
  • Ικανότητες διαχείρισης του «δύσκολου» πελάτη και της δυσαρέσκειας του
  • Ανάπτυξη τεχνικών για την βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών
  • Επιτυχημένη διαπροσωπική επικοινωνία
  • Διαχείριση συγκρούσεων
  • Παροχή υπηρεσιών Ολικής Ποιότητας

Δίνεται η δυνατότητα χρηματοδότησης από το ΛΑΕΚ 0,24%. Επίσης, το εκπαιδευτικό πρόγραμμα μπορεί να υλοποιηθεί και ενδοεπιχειρησιακά προσαρμοσμένο στις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε επιχείρησης.

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας:

Λάρισα: Τηλ. 2410 554026, οδός Παλαιολόγου 19 (πλατεία ΟΣΕ) Υπεύθυνη κα Κορδελά Ελευθερία.