Επικοινωνία και Εξυπηρέτηση Πελατών

Διάρκεια 10 ώρες / Επόμενος κύκλος μαθημάτων Τρίτη 12 και Πέμπτη 14 Δεκεμβρίου και ώρες 17:30 - 21:00

Απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε:

  • Ιδιοκτήτες επιχειρήσεων,
  • Διευθυντές – Στελέχη πωλήσεων,
  • Πωλητές
  • Διοικητικά Στελέχη

Στόχος

Ο στόχος του σεμιναρίου είναι η κατανόηση των βασικών αρχών και της σημασίας της ποιοτικής εξυπηρέτησης πελατών, καθώς και η απόκτηση πρακτικών ικανοτήτων στην εξυπηρέτηση και διαχείριση πελατών, με στόχο την αναβάθμιση της παροχής υπηρεσιών και της εξυπηρέτησης, σε μια ευρεία σειρά επιχειρηματικών δραστηριοτήτων

Θεματικές Ενότητες

  • Τι είναι ποιοτική εξυπηρέτηση πελατώνΒασικές αρχές εξυπηρέτησης
  • Τα επίπεδα και οι διαστάσεις της εξυπηρέτησης
  • Ο κύκλος της εξυπηρέτησηςΒασικές αρχές επιρροής
  • Η έννοια της εμπειρίας του πελάτη
  • Συναισθηματική νοημοσύνη
  • Επικοινωνία και αναπληροφόρηση
  • Λεκτική μη Λεκτική Επικοινωνία
  • Τεχνικές διαπραγματεύσεων στην εξυπηρέτηση
  • Ενεργητική ακρόαση
  • Χαρακτηριστικά τηλεφωνικής επικοινωνίας
  • Απαγορευμένες λέξεις και φράσεις
  • Διαχείριση και θεραπεία παραπόνων
  • Η διαχείριση των δύσκολών ανθρώπων
  • Αρχές επαγγελματισμού και επαγγελματικής εμφάνισης
  • Οι αρχές της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης
  • Οι κατηγορίες των πελατών
  • Εξυπηρέτηση εσωτερικών και εξωτερικών πελατών
  • Συμπεριφορά Καταναλωτή
  • Τεχνικές Πωλήσεων

Στους συμμετέχοντες του σεμιναρίου θα δοθεί Βεβαίωση Παρακολούθησης από το Πιστοποιημένο Κε.Δι.Βι.Μ. 2 «ΔΗΜΗΤΡΑ» 

Οφέλη

Μετά την παρακολούθηση του σεμιναρίου, οι καταρτιζόμενοι θα έχουν ολοκληρωμένη εικόνα και γνώσεις όσον αφορά στα εξής:

  • Βασικές αρχές στην εξυπηρέτηση και διαχείριση πελατών
  • Διαχείριση πελατειακών απαιτήσεων και αναγκών
  • Μάρκετινγκ και τακτικές αποτελεσματικής πληροφόρησης πελατών
  • Ικανότητες διαχείρισης του «δύσκολου» πελάτη και της δυσαρέσκειας του
  • Ανάπτυξη τεχνικών για την βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών
  • Επιτυχημένη διαπροσωπική επικοινωνία
  • Διαχείριση συγκρούσεων
  • Παροχή υπηρεσιών Ολικής Ποιότητας

Δίνεται η δυνατότητα χρηματοδότησης από το ΛΑΕΚ 0,24%. Επίσης, το εκπαιδευτικό πρόγραμμα μπορεί να υλοποιηθεί και ενδοεπιχειρησιακά προσαρμοσμένο στις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε επιχείρησης.

Κόστος

Το κόστος συμμετοχής ανέρχεται στα 100,00€ και καλύπτει όλα τα έξοδα παρακολούθησης του σεμιναρίου, την παροχή Coffee Break καθώς και την Βεβαίωση Συμμετοχής.

Δίνεται η δυνατότητα χρηματοδότησης από το ΛΑΕΚ 0,24% (Εγκύκλιος 2019)

Θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.

Εκπαιδευτής

ΤΟΛΙΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, Οικονομολόγος, Σύμβουλος Επενδύσεων, Εκπαιδευτής Ενηλίκων, MSc Marketing
Ο κος ΤΟΛΙΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ γεννήθηκε το 1972 στη Λάρισα. Σπούδασε Οργάνωση και Διοίκηση επιχειρήσεων στο πανεπιστήμιο Μακεδονίας και Στρατηγικό Marketing (Msc) στο Huddersfield University Business School στην Αγγλία. Είναι πιστοποιημένος διαχειριστής επενδυτικών χαρτοφυλακίων, πιστοποιημένος επενδυτικός σύμβουλος, σύμβουλος πελατών σε παράγωγα προϊόντα και σύμβουλος ασφαλιστικών και τραπεζοασφαλιστικών προϊόντων, από την Τράπεζα Ελλάδος, την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς, το Χρηματιστήριο παραγώγων, και το υπουργείο Οικονομίας και Ανταγωνιστικότητας, αντίστοιχα. Ως στέλεχος του ομίλου Alpha Bank εργάστηκε επί δεκαετίας στη διεύθυνση Wealth Management/Private Banking στη θέση του Private Banker – Senior Relationship Manager. Διετέλεσε διευθυντής του ICBS - Larisa Business School, Marketing Executive στον όμιλο Βιοκαρπέτ - Exalco, Σύμβουλος Επενδύσεων στη CFS Χρηματιστηριακή, και Σύμβουλος στο Εμποροβιομηχανικό Επιμελητήριο Λάρισας. Από το 1999 ως το 2011 ως επιστημονικός συνεργάτης στα ΑΤΕΙ Λάρισας και Δυτικής Μακεδονίας, δίδαξε marketing, πωλήσεις, χρηματοοικονομικά,  management και επιχειρηματικότητα. Επί είκοσι έτη, είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής ενηλίκων σε σεμινάρια κατάρτισης και δια βίου μάθησης στα πεδία του marketing, πωλήσεων, επιχειρηματικότητας, καινοτομίας και επικοινωνίας.

Δήλωση Συμμετοχής

Κατεβάστε την Δήλωση Συμμετοχής ΕΔΩ  και αποστείλλετέ την με email στο plus@dimitra.gr 

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας:

Λάρισα: Τηλ. 2410 554026, οδός Παλαιολόγου 19 (πλατεία ΟΣΕ) Υπεύθυνη κα Κορδελά Ελευθερία.