Τεχνικές Εξυπηρέτησης Πελατών

 Επόμενος κύκλος μαθημάτων:

  • Θεσσαλονίκη, Κωλέττη 24, Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2019 και ώρες 17:30 - 21:30 
  • Λάρισα, Παλαιολόγου 19, Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου 2019 και ώρες 17:30 - 21:30

Απευθύνεται

Το Σεμινάριο απευθύνεται σε διευθυντές και στελέχη πωλήσεων, διοικητικά στελέχη, επιχειρηματίες.

Στόχος

Η κατανόηση των βασικών αρχών και της σημασίας της ποιοτικής εξυπηρέτησης πελατών, καθώς και η απόκτηση πρακτικών ικανοτήτων στην εξυπηρέτηση και διαχείριση πελατών, με στόχο την αναβάθμιση της παροχής υπηρεσιών και της εξυπηρέτησης, σε μια ευρεία σειρά επιχειρηματικών δραστηριοτήτων.

Θεματικές Ενότητες

  • Τι είναι ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών
  • Πως εφαρμόζεται η πελατοκεντρική φιλοσοφία
  • Γιατί οι πελάτες απαιτούν ποιοτική εξυπηρέτηση
  • Επικοινωνία και αναπληροφόρηση
  • Τεχνικές καθοδήγησης και συζήτησης βασισμένες στη μέθοδο των ερωτο-απαντήσεων
  • Ενεργητική ακρόαση
  • Χαρακτηριστικά τηλεφωνικής επικοινωνίας
  • Απαγορευμένες λέξεις και φράσεις
  • Παράπονα πελατών και πως πρέπει να τα διαχειριστούμε
  • Πως «παράγουμε» ενθουσιασμένους πελάτες
  • Η αύξηση των πωλήσεων μέσα από την εξυπηρέτηση

Οφέλη

Μετά την παρακολούθηση του σεμιναρίου, οι καταρτιζόμενοι θα έχουν ολοκληρωμένη εικόνα και γνώσεις όσον αφορά στα εξής:

  • Βασικές αρχές στην εξυπηρέτηση και διαχείριση πελατών
  • Διαχείριση πελατειακών απαιτήσεων και αναγκών
  • Μάρκετινγκ και τακτικές αποτελεσματικής πληροφόρησης πελατών
  • Ικανότητες διαχείρισης του «δύσκολου» πελάτη και της δυσαρέσκειας του
  • Ανάπτυξη τεχνικών για την βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών
  • Επιτυχημένη διαπροσωπική επικοινωνία
  • Διαχείριση συγκρούσεων
  • Παροχή υπηρεσιών Ολικής Ποιότητας

Κόστος

Το κόστος συμμετοχής ανέρχεται στα 100,00€ και καλύπτει όλα τα έξοδα παρακολούθησης του σεμιναρίου, την παροχή Coffee Break καθώς και την Βεβαίωση Συμμετοχής.

Δίνεται η δυνατότητα χρηματοδότησης από το ΛΑΕΚ 0,24% (Εγκύκλιος 2019)

Θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.

Εκπαιδευτής

Γιάννης Τζαβλόπουλος, BA, MBA, PhD
Εισηγητής σε Πανεπιστήμια, Κολέγια, σεμινάρια επιχειρήσεων, συνέδρια και ομιλητής στο TEDx. Είναι σύμβουλος επιχειρήσεων, ενώ έχει διατελέσει διευθυντής μάρκετινγκ και πωλήσεων σε πολυεθνικές εταιρίες. Βραβευμένος από την ακαδημία μάρκετινγκ και από την Ελληνική Εταιρία Διοίκησης Επιχειρήσεων και 3 φορές υπότροφος για την ακαδημαϊκή του επίδοση. Συγγραφέας του best seller «ΜΗΝ ΠΟΥΛΑΤΕ! ΚΑΝΤΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ!», ενώ έχει εκδώσει και 4 εκπαιδευτικούς οδηγούς. Τα άρθρα του έχουν δημοσιευτεί σε ελληνικά και ξένα επιστημονικά περιοδικά καθώς και πρακτικά συνεδρίων. Από το 2015 είναι Πρόεδρος του Ελληνικού Ινστιτούτου Μάνατζμεντ Ανθρώπινου Δυναμικού.

Δήλωση Συμμετοχής

Κατεβάστε την Δήλωση Συμμετοχής ΕΔΩ  και αποστείλλετέ την με email στο plus@dimitra.gr 

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας:

Λάρισα: Τηλ. 2410 554026, οδός Παλαιολόγου 19 (πλατεία ΟΣΕ) Υπεύθυνη κα Κορδελά Ελευθερία.

Θεσσαλονίκη: Τηλ. 2310547180, email: thes@dimitra.gr,Υπεύθυνη κα Τσαντίλη Αθανασία