Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ECO-JOBS- Οικολογική καινοτομία στην αγορά εργασίας για σπουδαστές ΕΕΚ

Διάρκεια: 01/12/2023- 31/07/2026 (32 μήνες)
Εταίροι:
  • EGInA, Ιταλία
  • La Porta Institute, Ιταλία
  • GROWTHCOOP, Ισπανία
  • EFAs, Ισπανία
  • ITKAM, Γερμανία
  • Odyssea, Ελλάδα
  • DIMITRA, Ελλάδα
Ιστοσελίδα:
Αρχή: Ευρωπαϊκή Επιτροπή
Πρόγραμμα:    ERASMUS+

Περιγραφή

Το έργο “ECO-JOBS: Οικολογική καινοτομία στην αγορά εργασίας για μαθητές της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (VET)” είναι μια πρωτοβουλία που επικεντρώνεται στην ενίσχυση των δεξιοτήτων και των γνώσεων των νέων στον τομέα των πράσινων επαγγελμάτων. Με κωδικό 2023-1-IT01-KA220-VET-000160959, το πρόγραμμα έχει οριστεί να διαρκέσει 32 μήνες, ξεκινώντας από την 1η Δεκεμβρίου 2023 έως την 31η Ιουλίου 2026. Στο πλαίσιο αυτού του εγχειρήματος, ο οργανισμός DIMITRA συμμετέχει ενεργά, συνεισφέροντας με την εμπειρία και τις γνώσεις του στην επίτευξη των στόχων του έργου.

Ο κύριος στόχος του έργου είναι να παρέχει στους μαθητές των επαγγελματικών σχολών κατεύθυνση και συγκεκριμένες δεξιότητες σχετικά με τον τομέα των “πράσινων θέσεων εργασίας”, μέσω της αναγνώρισης προφίλ εργασίας που συνδέονται με τις στήλες του Νέου Ευρωπαϊκού Μπαουχάους και ενός εκπαιδευτικού προγράμματος βασισμένου σε συνεργατική προσέγγιση. Οι μαθητές θα εργαστούν σε διακρατικές ομάδες προσομοιώνοντας τη δημιουργία και διαχείριση μιας βιώσιμης εκκίνησης επιχείρησης, μαθαίνοντας έτσι μέσω της προσέγγισης “μάθησης μέσω της πράξης” όχι μόνο τεχνικές δεξιότητες, αλλά και διαθεματικές δεξιότητες που είναι θεμελιώδεις για την κατασκευή των μελλοντικών επαγγελματικών τους πορειών. Οι συγκεκριμένοι στόχοι περιλαμβάνουν την ανάπτυξη πολυδιάστατων δεξιοτήτων για την αντιμετώπιση περίπλοκων ζητημάτων που επιβάλλει η κλιματική εκτάκτη ανάγκη, την προσέγγιση των μαθητών στον κόσμο της εργασίας μέσω γνώσης των επιχειρήσεων, ιδιαίτερα των πράσινων επιχειρήσεων, και των σχετικών επιχειρηματικών μοντέλων και προφίλ εργασίας, την ανάπτυξη της ικανότητας των μαθητών να αντιμετωπίζουν προβλήματα βιώσιμης επιχείρησης μέσω προσομοίωσης επιχειρήσεων, με συνεργατική προσέγγιση που διευκολύνεται από ένα εικονικό περιβάλλον μάθησης, και άλλα.