Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκαν τα καινοτόμα βιωματικά εργαστήρια στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού έργου EMKIT2 με αποδέκτες των εργαστηρίων γυναίκες μετανάστριες με χαμηλή ειδίκευση που επιθυμούν να προχωρήσουν και να ενταχθούν στη χώρα υποδοχής. Τα Εργαστήρια στοχεύουν στην αντιμετώπιση των αναγκών ανάπτυξης που σχετίζονται με το τρέχον επίπεδο ενσωμάτωσης τους. Τα 42 ψηφιακά εργαστήρια που αναπτύχθηκαν σε πέντε ευρωπαϊκές χώρες εταίρους του έργου βασίζονται στον Κύκλο της Βιωματικής Μάθησης (Θεωρία Στυλ Μάθησης του Kolb) και στοχεύουν στην ανάπτυξη των ικανοτήτων κοινωνικής, πολιτικής και πολιτιστικής παιδείας και μέσων μαζικής ενημέρωσης για την επίτευξη της ενεργού συμμετοχής στα κοινά σύμφωνα με τη Κλίμακα της Ιδιότητας του Ενεργού Πολίτη (Active Citizenship Scale).
Οι γυναίκες μετανάστριες που συμμετείχαν στα βιωματικά εργαστήρια πριν από την υλοποίηση των εργαστηρίων χρησιμοποιήσαν το ηλεκτρονικό εργαλείο αξιολόγησης προκειμένου να καθοδηγήσει τους εκπαιδευτές να επιλέξουν για αυτές τα καταλληλότερα εργαστήρια που βασίζονται στο σημερινό επίπεδο των γυναικών στην Κλίμακα της Ιδιότητας του Ενεργού Πολίτη αλλά και για να μετρήσουν την βελτίωση της κλίμακας της Ιδιότητας του Ενεργού Πολίτη μετά την ολοκλήρωση των εργαστηρίων.