Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

EQAVET-4-INCLUSION- για την ένταξη και την πρόληψη της εγκατάλειψης της επαγγελματικής εκπαίδευσης

Διάρκεια: 01/11/2022- 31/10/2025 (36 months)
Εταίροι:
  • STIFTELSEN KURSVERKSAMHETEN VID U-AUNIVERSITET – FU, Σουηδία
  • DIMITRA, Ελλάδα
  • VAN DE WINKEL CONSULTANCY BV – REVALENTO, Ολλανδία
  • UFFICIO SCOLASTICO REGIONALE PER IL VENETO – USRV, Ιταλία
  • ILNIOLAVORO srl, Ιταλία
  • RINOVA, Ισπανία
  • COLEGIUL MIHAI EMINESCU din SOROCA, Μολδαβία
  • VINNYTSIA STATE MYKHAYLO KOTSYUBYNSKIY PEDAGOGICAL UNIVERSITY, Ουκρανία
Ιστοσελίδα:

Social Media:

https://eqavet4inclusion.eu

LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/eqavet-4-inclusio

Facebook: https://www.facebook.com/groups/1087258219316038

Αρχή: Ευρωπαϊκή Επιτροπή
Πρόγραμμα:    ERASMUS+

Περιγραφή

Ο γενικός στόχος αυτού του έργου είναι να εκπονηθεί ένας μηχανισμός για την ένταξη ή ένα μεθοδολογικό εγχειρίδιο με εκπαιδευτικό υλικό που θα επιτρέπει στα σχολεία επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης να εντοπίζουν τους μαθητές που κινδυνεύουν να εγκαταλείψουν το σχολείο σε όσο το δυνατόν πιο πρώιμο στάδιο και να λαμβάνουν τα κατάλληλα μέτρα για την πρόληψη της εγκατάλειψης. Το έργο EQAVET-4-INCLUSION στοχεύει να δώσει τη δυνατότητα στα επαγγελματικά σχολεία να επεξεργαστούν μια ολιστική προσέγγιση για την ένταξη και την πρόληψη της εγκατάλειψης, συμπεριλαμβάνοντας αυτές τις δύο πτυχές στο σύστημα διασφάλισης ποιότητας σύμφωνα με το EQAVET:

– Παροχή σε αυτά εκπαιδευτικών προγραμμάτων (KIT) για τη δημιουργία μιας κοινής άποψης και προσέγγισης σχετικά με τη διασφάλιση της ποιότητάς τους με τη χρήση του πλαισίου EQAVET, ιδίως όσον αφορά την ένταξη και την πρόληψη της εγκατάλειψης

– Παροχή ενός εργαλείου για την αυτό-αξιολόγηση αυτών των δύο πτυχών με βάση το EQAVET.

– Μέθοδοι για την αξιολόγηση των δυνατών και αδύνατων σημείων των υφιστάμενων μέτρων τους

– Μέθοδοι αναθεώρησης και βελτίωσης των συγκεκριμένων δράσεων για την πρόληψη της εγκατάλειψης του σχολείου

– Αξιοποίηση των υφιστάμενων βέλτιστων πρακτικών.