Learn to Create – Ενημερωτικό Δελτίο 2
Η μάθηση με βάση την εργασία στις ΚτΠ: μια ενδιαφέρουσα επισκόπηση από τον επικεφαλής εταίρο του Πνευματικού Αποτελέσματος 2.
Προτείνουμε το άρθρο “Ένα αναγκαίο βήμα προς τα εμπρός: David Garcia – από την Rinova (Ηνωμένο Βασίλειο), επικεφαλής της ομάδας του προγράμματος σπουδών Learn2Create Learning Curriculum:
“Η εμπειρία μας δείχνει ότι σχεδόν κάθε επιτυχημένη περίπτωση, από μεγάλες εταιρείες έως μάρκες ενός ατόμου στις ΚτΠ έχει μια αόρατη διαδικασία τόσο μάθησης με βάση την εργασία όσο και μεταφοράς γνώσεων και δεξιοτήτων από ομότιμους. Αυτό δεν διεισδύει στο ίδιο επίπεδο στον επίσημο τομέα της μάθησης, στις πολιτικές και στο νομοθετικό πλαίσιο (…) Η παραδοσιακή καθοδήγηση που υπάρχει στις τέχνες είναι αυτή η διαισθητική έννοια, σχεδόν μια φυσική παρόρμηση που έχουμε να μαθαίνουμε αντιγράφοντας, να μιμούμαστε αυτόν που θαυμάζουμε, ιδιαίτερα στις τέχνες, για να βρούμε τελικά τον “δάσκαλο” που μπορούμε να τον παρακολουθήσουμε για να μάθουμε σε όλη τη διαδρομή μας”.
Κοινή εκπαιδευτική εκδήλωση για το προσωπικό – πώς να συνεργαζόμαστε ακόμη και από απόσταση!
Από τις 15 έως τις 22 Ιανουαρίου, 15 μέλη του προσωπικού του έργου L2C συμμετείχαν στην κοινή εκδήλωση κατάρτισης προσωπικού (Joint Staff Training Event – JSTE). Η εσωτερική εκπαίδευση τους επέτρεψε να δοκιμάσουν την πλατφόρμα Moodle ( Πνευματικό Αποτέλεσμα 3), όπου σχεδιάστηκε το εκπαιδευτικό μάθημα με βάση τα αποτελέσματα που συλλέχθηκαν στο πρόγραμμα σπουδών μάθησης (Πνευματικό Αποτέλεσμα 2). Το JSTE αποσκοπεί στην προετοιμασία των μελών του προσωπικού για τη φάση πιλοτικής εφαρμογής και δοκιμής του μαθήματος, η οποία θα περιλαμβάνει συνολικά 40 συμμετέχοντες και στις 6 χώρες. Στο σύνδεσμο μια εστίαση από τον επικεφαλής του έργου – Fundacja ARTeria – στην κατάρτιση που μόλις έκλεισε.
Πιλοτικό μάθημα – εργασίες σε εξέλιξη
Τις επόμενες εβδομάδες θα ξεκινήσουν τα πιλοτικά μαθήματα, στις έξι χώρες-εταίρους. Στο σύνδεσμο μπορείτε να βρείτε ενδιαφέρουσες προεπισκοπήσεις της δομής και του περιεχομένου του εκπαιδευτικού προγράμματος και των ενοτήτων. Εάν ενδιαφέρεστε να συμμετάσχετε στο πιλοτικό μάθημα, παρακαλείστε να επικοινωνήσετε με τον εταίρο στη χώρα σας.